.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین جزئیات پرونده باغ گیاهشناسی نوشهر؛
تبرئه مدیرکل اداره بنادر و معرفی سه متهم جدید
شمال نیوز: بر اساس اسناد جدید اعلام شد دو تن از معاونان اداره کل بنادر و یکی از مسئولان حراست در این پرونده دخیل بوده و قرار شد پرونده دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

شمال نیوز: وکیل پرونده باغ گیاهشناسی نوشهر با اشاره به آخرین جزییات پرونده باغ گیاهشناسی نوشهر گفت: در آخرین جلسه دادگاه مدیرکل اداره بنادر نوشهر تبرئه و سه متهم جدید معرفی شدند.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی ریاحی در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: مدیرکل اداره کل بنادر نوشهر به عنوان متهم در جلسه دادگاه مورخ  اول اردیبهشت 92 در شعبه 106 ساری حاضر شد اما اسنادی ارائه کرد مبنی بر اینکه در تاریخ تخریب باغ گیاهشناسی و قطع درختان توسط اداره کل بنادر نوشهر برای انجام مأموریت اداری خارج از کشور بوده است لذا مسئولان باغ گیاهشناسی شکایت خود را پس گرفتند.

به گفته وی، بر اساس اسناد جدید اعلام شد دو تن از معاونان اداره کل بنادر و یکی از مسئولان حراست در این پرونده دخیل بوده و قرار شد پرونده دوباره مورد بررسی قرار گیرد.

وکیل پرونده باغ گیاهشناسی نوشهر اظهار داشت: در حال حاضر  پرونده  باغ گیاهشناسی نوشهر در حال بررسی و پیگیری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کتل 7 خرداد 1392
داداش پرونده این جنگل های بی زبان مازندران که توسط غارت گران هر روز جند صد هکتارش در روز تخریب میشه با کیه!!!!؟؟؟؟؟کدام مسئول واسه این منابع خدادادی دل می سوزونه؟؟دامداران بیچاره رو از جنگل انداختن بیرون که بهتر آقا زاده ها و حاجی زاده ها غارت کنند...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.